Aiheähky

Tunnustus. Minusta on paljon hauskempaa, että David Copperfield kadottaa Mikko Alatalon kuin että hirmumyrsky hävittää Aki Sirkesalon. Lööpin nähdessäni spontaani ensireaktioni oli sittenkin hymähdys. Syytän kaikesta mediaa. Toivottavasti Sirkesalo löytyy.

Tämä on kovin aaltomaista. Eilen kirjoitin, vaikkei ollut mitään asiaa. Nyt en kirjoita, vaikka olisi. Vaikka kuinka. Listaan tähän kuitenkin, mistä aion kertoa, niin tiedätte pysyä pari päivää poissa.

• ostamastani Arkin uudesta levystä ja tuoreimmasta Nöjesguidenista, joka kantoi sen mainosta selässään

• kaksikymmentä vuotta vanhasta pakettiautosta ja siitä, kuinka en enää ikinä

Herttoniemen Mäkkäristä [kirjoitat noin vain, koska et osaa kirjoittaa McDonald's]

• kaverista, joka ei ymmärrä omaa parastaan (eli uskoa minua)

Fazerin Kaisaniemen mainoksesta iltavalaistuksessa

• iPodista [kaikkihan nykyään]

• taustamelussa laulamisesta

• Frezzan pullosta [kenties jostain Muustakin]

• LotR-trilogian laajennetusta leikkauksesta, jonka olen huomenna katsova yleissivistystäni kartuuttakseni maratonmaisesti yhteen menoon ensi kertaa ikinä. En ole aiemmin uskaltanut, olen päinvastoin tietoisesti vältellyt koko genreä, sillä olen pelännyt, että minun pitäisi hurahtaa saman tien kunnolla. Nykyään, kun saatan pitää jopa puolivillaista blogia, uskon pystyväni ottamaan tämänkin ihan kohtuudella.

• Nöjesguidenin hengessä [ja kovin pitkälti samoilla linjoilla, raukka] parhaista kuluneen vuoden elokuvista

Osaattepahan sitten tuhahtaa kaikkitietävänä mitä minä sanoin, kun näette jonkin noista aiheista tulevan käsitellyksi.

1 on viitsinyt kommentoida:

Mitä meidän mäkkäristä!!!!!!

12/30/2004 09:44:00 ap.  

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu

Blogger Template by Blogcrowds