Biatz

Tekstintuottoyksikön vajaatoiminta vaivaa edelleen tätä piirikuntaa, joten tyytykäämme halpamaiseen jatko-osaan. CJP opetti minua ystävällisesti käyttämään Fotarin bezier-työkalua. En ole koskaan oikein saanut sitä haltuun. Värit ovat hieman mitä sattuu, mutta leikitään, että se on vain vinkki hitaammin ymmärtäville.


Image Hosted by imagehosting.us


Tätä blogia, toisin kuin joitain muita, ei muuten suositella luettavaksi internet-selaimella. Ne kun näyttävät tuollaiset rumat äärivivat noiden kuvien ympärillä [enkä osaa ottaa niitä pois]. Parempi vaihtoehto on katsella sivua vaikka mainion NewsFiren lävitse.

Lisätäänpä tämä vielä.

Koivusaaren yläasteella opiskelevien poikien ja Järvenpään ammattikoulussa opiskelevien nuorukaisten välit kiristyivät viime perjantaina joukkotappeluksi Koivusaaren koululla Järvenpäässä.

Poliisin mukaan joukkotappelu sai alkunsa internetin keskustelupalstalta, jossa rap-musiikkia kuunteleva yläasteen oppilas ajautui riitaan heavy-musiikkia kuuntelevan ammattikoululaisen kanssa.


Uutinen vain ei ole siitä Lehdestä, mistä luulisi. [muokkaus: noniin, myöhässä oltiin]

4 on viitsinyt kommentoida:

"Choosy Mothers Choose Pää Auki."

Indeed, we do.

2/01/2005 10:34:00 ip.  

Minä ihan sinua varten sen laitoinkin.

2/01/2005 10:42:00 ip.  

Sun ätiti? Onks sun äiti täällä? Mut mä luulin että se on mun äiti? Kun se kävi mun blogissakin...

En ymmärrä. Mamma?

pni
http://skrubu.net/

2/02/2005 12:36:00 ap.  

Äiti meidän, joka olet maisemissa, pyhitetty olkoon sinun nimesi ja niin ja edes ja päin.

2/02/2005 12:49:00 ap.  

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu

Blogger Template by Blogcrowds