Seuraavana päivänä

Minä näin unta, jossa Sellisti apureineen piti minulle privaattishow'ta pepputematiikalla. En taida enää ikinä uskaltaa nukkua.

[päivitys] Ei se ollutkaan unta. Voin siis mennä turvallisesti nukkumaan.

1 on viitsinyt kommentoida:

Vai niin kakrut, täällä sitä on siis mellastettu koko eilinen ilta ja jätetty isoäiti ilman perjantaihuoltoa!
Onneksi ystäväni Pirkko, Sopasen Teijan tyttärentytär, kävi senioriseuran internetti-kurssin, ja alkoi kouluttautumaan isoäitinsä perinteitä vaalien jonkun kuulutuskoulutussivuston avulla. Sitä kautta, ja naapurin viriilin nörttipojan (täytti just 79 vuotta)avustuksella löysin pyllykeskeiset bileenne. Lapset lapset!
Teidän äitinne, joka täällä esiintyy nimellä "sun äitis", eli minun tyttäreni! Sinun piti tulla eilen korjaamaan rollaattorini etuvaijeri! Taisi biletyksen tuoksinassa wanha äiti unehtua, hä? Oisit ottanut kaverisi mukaan- "pää auki" olisi voinut samalla tarkastaa, miksi karvoitukseni koordinaatiot ovat pielessä. Ennen minulla kasvoi päälaellani sellaisia karvaisia juttuja, nyt ne on siirtyneet leukaani. Hirvosen Hilma mulle nyt kettuilee, että sirkukseen voisin mennä lisäeläketienestejä hankkimaan.
Tänään sitten pysytte kiltisti kotona kaikki, eikö niin? Telkkaristakin tulee se kiva BumtsiBum.

2/12/2005 01:52:00 ip.  

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu

Blogger Template by Blogcrowds