Känniblogaus

Laitetaan selvä otsikko, niin kenenkään ei tarvitse suotta erehtyä luulemaan tätä esim. nänniblogaukseksi.

Minä tulin sitseiltä, joita olin myös järjestämässä. Viihdyin, jorasin ja hymyilin kameralle. Jee. Sitsi ovat akateemisen kulttuurin hienoimpia ilmenemismuotoja. En tiedä, tavataanko niitä pitää AMKeissa, joita on tietenkin hyvä dissata aina juovuksissa ollessaan. Selvänä kun ollaan korrekteja.

En tiedä myöskään, tavataanko AMKeissa. [tajusittekste, jätkät, siellä ollaan niinku tyhmii, eikä osata lukee -Sellisti]

Ja kertoessani paremman puutteessa [olen kai ikuisesti paremman puutteessa ja luulen sitä yhä featureksi] parin viikon takaisesta risteilystä joku naiskuulija sanoi, että minun pitäisi olla tyytyväinen, kun joku mies tulee iskemään minua. Niin, aina.

Kaverinikin ovat tulleet iän myötä entistä metroseksuaalisemmiksi. He puhuivat tunteistaan ja kaikkea [ok, ei sentään ihan kaikkea ja hyvä niin]. Minäkin olen nykyään näemmä sikäli metroseksuaali, että juoruan kaiken eteenpäin. He ovat ihastuneita, kuten nuorten miesten sopiikin.

Ja minä kiroan, ettei minulla ole enää ketään, jota pelätä. Olen hankkinut viimeisen vaikka vuoden tai puolen aikana suuren tukun moikkailututtuja. Enkä pelkää ketään. Paitsi sitä yhtä joka lopetti moikkailemisen annettuaan ensin pakit [tajuuttekste, annettuaan -Sellisti]. Tästä mitään tule [Tajuuttekse tule -Sellisti].

Voi vitsit, minähän melkein avaudun naisista. Siitäs saitte. [tajuuttekste, saitte? ;-) ? -Sellisti] On siis tullut aika angstituokion. Smurffit järjestyy, smurffit valmiina jo on.

Ei mitään, minne palata.
Ei ketään, jota halata.

Ei ketään, keltä kysyä.
Ei mitään, missä pysyä.

Ei mitään, mitä sanoa.
Ei ketään, jolta anoa.
[en tarkoita siis panoa]

Ei mitään, jota haalia.
Ei ketään, jota vaalia.
[kai tarvittaisiin maalia]

Ei ketään, jota lumota.
Ei mitään, mille kumota.

Ei ketään, jota nyhjätä.
Ei mitään, mihin tyhjätä.

Vain pari kurjaa riimiä
ja läjä kräppii striimiä.

[sori, jos aiheutin haamupäivityksen. piti säätää vähän.]

0 on viitsinyt kommentoida:

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu

Blogger Template by Blogcrowds