Minulla on hirveä kiire ja olen raivoissani, kun mikään ei toimi. Ja ymmärrän jälleen, ettei ole mitään hyötyä lisätä tahtia tai voimaa. Kun hakkaa päätään seinään. Sattuu vain enemmän.

HILJAA, tekisi mieli karjaista noille seinän takana solkkaaville ihmisille. Ranskalaisella on vieraana joku kielitandemipari, joka sönkkää ranskaa ja ranskalainen siihen sitten takaisin saksaa.

{Oikeasti olet vain kateellinen, kun se pari on tyttö}

Minulla olisi ideoita pariin kiinnostavaan postaukseen, mutta saa nähdä, kuinka kauas ne lykkään. Kirjoitan vain jotain, jotta saan tuon ahdistavan kommentittomaksi jääneen kummajaisen unholaan.

***

Lauantaina mietin, etten ollut välttämättä eläissäni tuntenut oloani yhtä fyysisesti tukalaksi. Ei sillä, että minä olisin elämässäni tuskaa kokenutkaan, kun en ole urheilija enkä mitään.

Kolotti joka paikkaan; olo oli kuin karmeimmissa krapulakertomuksissa, vaikka syy lieni tällä erää liian vähäinen juominen. En minä nyt niin kauaa ollut perjantain paahteessa viettänyt, mutta ilmeisesti riittävästi. Ihmettelemässä joukkopsykoosia jättiskriinin edessä [tapani mukaan salaa kuvitellen, kuinka hienoa olisi, jos saisi tuon voiman ajamaan omia tarkoitusperiään][ja sitten muistaen, ettei minulla ole tarkoitusperiä] ja käteviä kolmivärisiä liituja, joilla saattoi maalata Saksan lipun poskeensa yhdellä vedolla.

Keskellä yötä heräsin mitä karmeimpiin stressipainajaisiin, olin hiestä märkä ja hytisin kylmästä. Kävin lukemassa Krapulablogin surullisen lyhyen postauksen ja MOS-Antin jättämän kommentin.

Seuraavassa unessani Antti lähestyi minua pikaviestimitse. Ajatukseni ei juossut, ja lauseeni hajoilivat jatkuvasti: typeriä rektiovirheitä suolsin kuin heikkopäinen. Lopulta Antti tuskastui, että hän on sentään oikea copy-dude eikä kyllä katsele tällaista sähellystä yhtään enempää. Minä vähän ihmetellen, että mitäs lähit.

Seuraavassa unessani olin voimakkaasti eri mieltä äitini kanssa. Absurdeja unia.

[Ei sillä, jos äitini olisi oikeasti tuota mieltä, olisin voimakkaasti eri mieltä hereillä ollessanikin.] [Näytänkö minä muka oikeasti niin epätoivoiselta?]

Niin, ja siksi en saanut mitään aikaiseksi lauantaina. Enkä sunnuntainakaan, vaikka kovasti koetin. Käytin iltapäivän pohtimalla nokkelaa yhteyttä alati muodikkaan think tank -termin ja konseptitankin välille. En keksinyt. Keskiviikkona lähden Prahaan ja ennen sitä on aika paljon.

8 on viitsinyt kommentoida:

upotkaa,
hajotkaa,
jääkää taa!


Tästä minulle tulee välittömästi mieleen

Syvälle,
laajalle,
laajimmasti,
pinnalta pohjamutiin asti


Joku sama klangi niissä on vaikkei suoraan päälle näy! Sellainen 50-lukuinen kuulaus, ei liikaa tavaraa.

6/12/2006 06:53:00 ap.  

Jostain syystä tulkitsijaksi aivoni valikoivat Marko Annalan. Sävelhän on rujon kaunista thrashmetelivä, eli täydellisesti krapulaan soveltuvaa primitiivistä ääntelyä.

Pelottavaa, että persoonallisuuteni blogosfäärinen dimensio ulottaa lonkeronsa ihmisten piilotajuntaan ja repii itsensä uniin. Niin on tarkoituskin.

Tämä voidaan nähdä virstanpylväänä tielläni koko maailman keisariksi.

6/12/2006 09:39:00 ap.  

Äiti, pitäisi varmaan perustaa kuulaiden blogaajien seura.

Minä haluaisin aina kuvitella, että se on syvälti, mutta ei se sitten ole. Pinnasta sentään eikä pinnalta.

Antti, olen ylpeä, että olen saanut olla mukana suurella matkallasi.

6/12/2006 12:47:00 ip.  

"Täydellisesti krapulaan soveltuvaa primitiivistä ääntelyä", olisikohan tuossa aineksia taglineen.

6/12/2006 12:48:00 ip.  

Saat 13. mahtikäskyni perusteella oikeudet käyttää sitä taglinena.

Vastineeksi vaadin oikeuden sulloa omaa proosallista tuotantoani blogisi kommentteihin, jos siltä tuntuu. Tämä siis ennen kuin perustan visuaalista ja proosallista lahjakkuutani edustavan(?) Taidehomostelua-blogin.

6/12/2006 02:52:00 ip.  

Äh, voi se olla syvästi ja pinnasta, ihan ulkomuistista pistelin, ja tällä iällä muisti alkaa jo pettää!

6/12/2006 03:34:00 ip.  

Höh, satuin tulemaan tähän suuntaan Saaran blogin kautta, ja blogisi verotti vakavasti välttämättömiä yöuniani! Mitään en ole saanut tänään tehtyä kunnolla unenpuutteen takia. Pidän kovasti jo alaotsikosta Puhua kuin vertauksin. Jäi päähän.

6/12/2006 07:45:00 ip.  

Sankaritar, kiitos, kaikki sujuu suunnitelmien mu

Saara, keep 'em comin'.


Mutta tämä on vain kohtuullista, kun huomio, paljonko naiset ovat verottaneet minun yöuniani.

[höh, en minä tarkoittanut sillä tavalla verottaneet]

6/12/2006 07:49:00 ip.  

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu

Blogger Template by Blogcrowds