Postmoderni kompositio

Keksin sittenkin keinon, kuinka osallistua tähän lainailumeemiin kaikkia osapuolia tyydyttävällä tavalla. Koostin pikaisen kertauksen tähänastisesta elämästäni. En halua haastaa ketään, mutta olen toki riemuissani, jos lainatut tähän reagoivat.

Itse asiassa minä en muista lapsuudestani kovinkaan paljon muuta muistelemisen arvoista, kuin lihapiirakat [Jäädykepiirikunta]. Muut lapset saivat rintaruokintaa tissistä, minä sain rintaruokintaa vesihanasta. Ja eniten minua jäi kiusaamaan siinä se, että vanhempani eivät koskaan laittaneet hanaa päälle. [Sellisti].

Myöhemmin elokuvassa sen päähenkilö soitti kännykällä puhelun, missä vaiheessa Jenni kumartui puoleeni ja kuiskasi: "Sorsat veivät ensimmäisen kännykkäni." [Karu selli] Ja tuossa on se paikka, jossa joutsenet hyökkäsivät kimppuuni ja veivät Makuunin jäsenkorttini [Kysyn vaan].

En kuitenkaan koskaan kyennyt ottamaan yhteyttä tyttöön huonon itsetuntoni takia. Myöskin viranomaisten langettama lähestymiskielto - kyllä, tiedän sen olevan pelkkä paperinpala - sai minut tuntemaan itseni jotenkin huonommaksi kuin hän [Kilpirauhasen vajaatoiminta].

11 on viitsinyt kommentoida:

Ehdit sitten ensin... :)

6/03/2006 05:03:00 ip.  

Tulin tuolta Sun äitis luota kokeilemaan seuraavaksi tuota coComment-härpäkettä täällä, kun kuulin huhuja, ettei se BlogSpotin kanssa toimisi.

6/03/2006 09:24:00 ip.  

Nojoo, kyllä se avasi sen tägäysvekottimensa tuohon muka, mutta previewin painaminen ilmeisesti tuhosi sen. Päällepäätteeksi Blogger rupesi sitten tarjoamaan oikein tosi mysteeri-captchaa taas vaihteeksi.

6/03/2006 09:28:00 ip.  

Kyllä se on ihan jees minulla toiminut, mutta en ole koettanut esikastelun kanssa. Minä kun en tee kirjoitusvirheitäh

Ongelma vain, etten koskaa muista painaa tuota nappia...

Käytän nykyään itse yleensä rullatuolivaihtoehtoehtoa, niin treenaantuu samalla saksan kuullunymmärtäminen.

6/03/2006 09:39:00 ip.  

No kaipa se on pakko taas perustaa uusi blogi, jotta voin vastata haast... Ah hah haa! Enpäs perustakaan! Olen vapaa! Te blogi-ihmiset ette tajuakaan, miten hienoa on olla vapaa!

Vapaa... ja yksin... allerginen hasselpähkinälle... ja hasselhof

t. Sellisti

6/03/2006 11:10:00 ip.  

Ja miten tekstiviestiseksiä voi edes harrastaa kuolleen ihmisen kanssa? Tämä on minulle se suurin kysymys.

Uskoisitteko, jätkät, että minulla on yhteys rajan taakse. Minusta sellainenkin olisi aika hienoa, että vaikka Sellistillä ei blogia olisikaan, niin hän sentään olisi läsnä ja kommentoisi. Vaikka Turistin blogissa.

6/04/2006 12:20:00 ap.  

Siistiä nähdä vilaus Sellististä!

6/04/2006 01:50:00 ap.  

Oho, minähän olen edelleen humalassa. No jaa, peruskoulu päättyy vain kerran elämmmäh. Noin muuten minusta olisi ihan kelpoa, jos julkaisisit esimerkiksi Karu sellin arkistot muidenkin luettavaksi.

6/04/2006 04:48:00 ip.  

Vt, oikeastaan lupasin Sellistille tehdä sen, jahka olen henkisesti valmis. Kypsyminen vain on ollut oletettua hitaampaa.

[Sinä voisit kyllä julkaista noita arkistoja myös...]

6/04/2006 10:46:00 ip.  

Minä kaipaan aina toisinaan Kilpirauhasen vajaatoiminnan arkistoja.

Minä vain haluaisin tietää mitä minulle silloin kuului.

6/07/2006 01:20:00 ip.  

Ei ole ihan varmaa, oliko se 2003 vai 2004, kun edelleen kiistellään siitä, oliko KV koskaan.

Hänen vaikutuksensa lähtemättömyydestä kaikki ovat sentään yksimielisiä.

6/11/2006 11:36:00 ip.  

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu

Blogger Template by Blogcrowds